Poradniki

Chcesz znaleźć pracę? Ten poradnik jest dla Ciebie! 6 kroków do znalezienia pracy.

     
Zanim rozpoczniesz poszukiwanie pracy, musisz określić swoje mocne i słabe strony oraz preferencje zawodowe.
     
Najpopularniejsze metody poszukiwania pracy,
     
Dokumenty aplikacyjne to CV (inaczej życiorys, curriculum vitae), list motywacyjny, a także referencje czy próbki pracy (np. jeżeli aplikujesz na stanowisko fotografa, możesz dołączyć przykłady swoich zdjęć).
     
Czas ustalić plan poszukiwań. Sukces w dużej mierze zależy od Twojej determinacji i zdyscyplinowania.
     
Otrzymałeś zaproszenie na spotkanie w sprawie pracy? Świetnie - kluczem do owocnej rozmowy kwalifikacyjnej jest Twoje przygotowanie.
     
Jednym z najtrudniejszych pytań jest pytanie o oczekiwane wynagrodzenie.
Przejdź na początek